Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-09, 14:18   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode matpakketips til barnehage- og skolebarna

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Saken er at det for meg er helt uaktuelt å spise makrell i tomat når den ikke er helt nypåsmurt. Ullungen deler tydeligvis ikke mine nevroser angående akkurat dette pålegget, og det skal jeg jo være glad for.

Ja men du smører jo ikke makrellen på før rett før du skal spise da? Det er jo det som er poenget med disse småboksene, at du kan ta dem hele med deg og åpne dem rett før du skal spise.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hvordan pokker'n har dere tid til å mekke det her? :impad:

Jeg er jo, enn så lenge, tragisk hjemmekjerring, men når jeg begynner å jobbe kommer jeg til å lage et fryselager av ting, og så mekker jeg matpakker kvelden før og fresher dem evt. opp om morgenen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat