Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-09, 20:35   #14
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

I fjor var mannen matpakkeansvarlig. I år blir det meg. På sunnhetsskalaen ligger vi nok likt, men jeg er nok flinkere til å bruke opp middagsrester o.l. i matpakkene. Storesøster er kjempekjedelig å lage matpakke til. Hun skal ha to Wasa Husman og to porsjonsbokser med leverpostei, alternativt 4 skiver fårepølse pakket i plastfolie. Og så et eple. Lillebror kan jeg boltre meg litt mer med, men det blir sjelden superkreativt. Morgendagens, som består av fiskekaker i hamburgerbrød pluss noen minimais ved siden av, er i den mer kreative avdelingen. Ellers blir han veldig glad for omelett, pastaskruer, skinkebiter og ost, pølsebiter osv. Selv har jeg ofte gårdagens middag med i matpakka - wok, wrap e.l. er ypperlig matpakkemat.

Men i helga skal jeg bake skinkesnurrer. Mange. For det er matpakkemat til og med frøken kresen kan like - hadde vært kjekt å kunne variere med noe annet enn Wasa Husman, liksom.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat