Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-09, 20:12   #9
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal ut og fly neste påske ... (om flyselskaper)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

... Og ser etter flybiletter allerede nå. Skal til Australia. Og det store spørsmålet er: Skal jeg bare kjøpe den billigste biletten uansett flyselskap? Er det noen plasser man kan finne ut noe som helst om de forskjellige flyselskapene eller er det bare å klemme på, med Emirates, South African Airways eller Royal Brunei. Jeg kjenner at jeg ikke er heeeelt komfortabel, men jeg er jo en megapingle, da ...

Av de tre du nevner, kan jeg i alle fall anbefale Emirates. Regner med at du skal fly turistklasse, og de har et fantastisk tilbud av in-flight-entertainment (video on demand for alle, 600 ulike kanaler aa velge mellom) og ellers veldig bra service. Stop-over i Dubai er vanligvis en grei ting, men noen ganger maa man vente litt for lenge, saa sjekk dette.

http://www.seatguru.com/ har masser av informasjon om ulike setetyper, hvor man bör sitte/ikke sitte etc.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat