Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-06, 10:48   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Og nå svarte jeg uavhengig av saken om kameraten din, for jeg forsto det slik at du ville diskutere dette på et mer generelt grunnlag?


Jeg tenkte det kanskje var enklere å få relevante svar om man tok det på et generelt grunnlag, men jeg føler ennå ikke at det har dukket opp noe som sier at et barn nødvendigvis har det best med foreldrene sine. Ikke noe som tilsier at en annen persom like gjerne kan fylle en mamma-/papparolle.

Jeg har alltid ment at barn har det best med mamman og pappan sin (i de fleste tillfeller), men når jeg sitter her og funderer så ser jeg at Trulsern godt kan få et fint liv uten meg, og det er ikke noen god tanke
Eller, det er jo godt å vite at han mest sannsynlig vil vokse opp til å bli en veljustert supermann selv om jeg blir byttet ut med en annen, men jeg vil jo gjerne tro at jeg er viktig da...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat