Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-06, 10:55   #18
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tenkte det kanskje var enklere å få relevante svar om man tok det på et generelt grunnlag, men jeg føler ennå ikke at det har dukket opp noe som sier at et barn nødvendigvis har det best med foreldrene sine. Ikke noe som tilsier at en annen persom like gjerne kan fylle en mamma-/papparolle.

Jeg har alltid ment at barn har det best med mamman og pappan sin (i de fleste tillfeller), men når jeg sitter her og funderer så ser jeg at Trulsern godt kan få et fint liv uten meg, og det er ikke noen god tanke
Eller, det er jo godt å vite at han mest sannsynlig vil vokse opp til å bli en veljustert supermann selv om jeg blir byttet ut med en annen, men jeg vil jo gjerne tro at jeg er viktig da...

Eg tenkte som deg lenge, at det var trist at lille A kunne få eit godt liv utan meg. Men etter mykje filosofering kom eg fram til at det er jo eit fantastisk utgnagspunkt. Vi har ingen garanti på at vi verken held oss friske eller levande til ungane vert vaksne, og eg synes det er ein god tanke at lille A har så mange gode personar rundt seg som kan ta vare på han om noko skulle skje meg.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat