Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-09, 21:06   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har vært borte og er tilbake

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Velkømin tebars ska du værra!

Morsom oppsummering du, du har nok fått med deg det grøvste og vesentligste. Du har ikke helt fått med deg noen tråder om innvandring og i tillegg Kahlid Skah, men så lenge du fikk med deg svigersønnsextråden, så er jo alt helt greit.

Jeg har fått med meg innvandring og Kahlid Skah også men der har jeg ikke noe innestengte meninger som MÅ komme ut.

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Godt å se at du er tilbake, Kirsebær.
Kjedelig å høre at sommeren ble som den ble, men da blir det sikkert en super høst i stedet. :håper:

Sommeren har egentlig vært strålende til tross for forfall og ikke-india-tur.
Tann og bihuler valgte å foregå akkurat samtidig, så de teller egentlig som en ting. Og den der ankelen min er bare rar. Så den teller ikke den heller.

Alt i alt en finfin sommer.

Og tusen takk for bra velkomst. Jeg har savnet dere alle!