Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-09, 11:33   #16
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang "taushetsplikt" på nettet?

Interessant spørsmål. Jeg har en nokså ung fb-venn som har hatt et par ulykker/dødsfall i sin krets i det siste, og hun skriver gjerne noe slikt som "å nei kor trist og forferdelig". Og ikke noe mer. Det resulterer selvsagt i tjuetrygve kommentarer á la "hva har skjedd?" og litt lenger ned når folk antakelig har fått vite hva har skjedd så kommer lignende kommentarer som "ja, det er helt ufattelig" osv.

Hun har ikke "outet" hva som har skjedd eller hvem som er rammet, bare at det er noe. Jeg vet ikke helt jeg..... synes hun kunne ventet litt, ettersom hun ikke er i den nærmeste kretsen til de som er rammet heller.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat