Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-09, 03:49   #27
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Kan noen flytte en stemme fra Stygt, liker ikke å lese til Stygt, liker å lese. Jeg bommet litt ...

Det har litt med mengden å gjøre. Jeg elsker bøker, men om jeg kan velge selv så har jeg heller bøker et annet sted som et kontor/gjesterom. Jeg syns at rommet kan bli litt for urolig med en mange bøker i forskjellige farger. Men jeg syns virkelig ikke at det er stygt, bare penere uten bokhylle etter bokhylle (men det hadde vi selv i huset vi bodde i i Norge ...) Men det er koselig med bøker.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat