Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-09, 07:22   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få tid til sine fritidsinteresser?

Hvordan man organiserer dette med jobb, familie og fritidsinteresser er jo noe som bør diskuteres mellom partnere.

Mange virker å mene at menn må ha fri, men at det ikke er så farlig med kvinnene. Faktisk er det litt sånn hos oss, men det er vel fordi jeg ikke anser barnet mitt som noe jeg ønsker fri fra. Kanskje har jeg ikke noe liv? Har jeg noe jeg skal så er det ikke noe problem, selv om mannen min jobber ekstremt mye er han der om jeg trenger det. Det fungerer for oss. Hva som fungerer for andre er nok helt anderledes.

Nok om meg, det jeg skulle foreslå er å komme frem til en avtale med din kjære om at du får f.eks tirsdag, hun torsdag og kanskje kan dere få en fast barnevakt og gjøre noe sammen en dag i uken? Det siste tror jeg gjør en til et bedre foreldrepar.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat