Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-09, 12:31   #7
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg må forresten innrømme at jeg syns det fint og mest hjemmekoselig med litt rotete bokhyller som man ser er i bruk. Det er ofte litt mer avslappende å være gjest i hus som har tydelige tegn på at noen bor der enn å være på besøk på side 27 i Bonytt liksom.

Også kikker jeg alltid i andres bokhyller.

Velkommen hjem til oss! Her er det tre Expedit-hyller med bøker på stua. Vi har også bøker på kontoret (det meste av faglitteraturen), på loftstua (barnebøker) og på rommene til ungene. Ja, og kokebøker på kjøkkenet. Så badene er vel de eneste rommene der det ikke er bøker her i huset.

Fint eller stygt? Bøker er koselig og varmt, syns jeg. De trenger slett ikke stå linjalrett og superryddig (så lenge de står alfabetisk ). Og ja, vi leser alle mann.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat