Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-09, 21:42   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg et fint spisebord

Vi har stor stue, og da synes jeg den "tåler" umatchende bord og stoler. Der vi bodde før stod ting mer oppi hverandre, og da var det greit at det matchet. Jeg så liksom så mange av møblene våre samtidig i den lille stuen.

Vi har et bord (fra Ikea) med to klaffer. Med begge klaffene i har vi vært hvertfall 12 til bords. Med én klaff kan vi lett være 8, og slik står bordet nå. Jeg hadde ikke tenkt å ha noen klaffer i, men vi har gjester så ofte at det ble for mye styr å legge i/ta ut en klaff hele tiden.