Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-09, 22:37   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det verdt å være tre netter i Atlanta + andre tips på veien i området rundt

Ja, da er mistanken min rett. Jeg har en bok som heter Road Trip USA, og en av rutene går gjennom Smoky Mountains, via Newfound Gap Road. Da er vi så heldige at vi får med oss området gjort kjent i Deliverance blant annet. Begge veiene går innom Bryson City* ser det ut til.

* Noe jeg syns jeg gøy siden jeg har lest The Appalachian Trail av Bill Bryson (no relations, however), som går gjennom omtrent disse traktene.

Sist redigert av Tallulah : 18-08-09 kl 20:11.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat