Sv: Når får Obs! på Lagunen varepåfyll?
Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.
Jeg var der i dag og de hadde endel i den minste str, for jente og gutt, ellers var det utsolgt for alt som ikke var grønt i større enn 92 helt opp til 128 hadde de mye igjen.
Aner ikke med påfyll, eller det jeg vet er at de ikke fikk noe mer i fjor da de hadde Devold til samme pris.
Så Snuppa fikk et rosa sett i dag, mens Storebror fikk en boxer fra Janus.
Hmm, da er det kanskje enda mulig å få tak i noe i 86-92 i morgen, om ikke det blir ribbet vekk før jeg har bil tilgjengelig da :noia:
Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.
Jeg fikk med meg de to siste de hadde til jente på Obs på Sartor i går ettermiddag.
Kommenterte det til en av de ansatte som sto der siden tilbudet begynte mandag. Hun sa at hun regnet med at det ble bestillt inn mer og at de fikk varer på torsdager. Dette var på Sartor men det kan jo hende det gjelder for Lagunen også.
Det høres jo bra ut!! Håper virkelig lagunen får varefyll samtidig!!
Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.
Jeg trodde forøvrig at siden det er barnas uker på obs nå så vil de få påfyll? For i mitt hode betyr uker mer enn bare en uke.
Tror nok gjerne det stemmer for det som er på det tilbudet, men ulltilbudet var et ekstra medlemstilbud og gjaldt bare denne uken. Sto om det i medlemsbladet