Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-09, 22:14   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper du barnesko?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Poenget er at jeg har vært og sett på viking sine nettsider. Der har de masse flotte modeller i et stort spekter av farger. Tid er en ekstremt knapp ressurs for meg, så jeg har ikke tid til å gå innom mange butikker med ungene på slep (og en knert som blir litt mer aggressiv for hver butikkdør vi åpner). Hvordan vet jeg om en butikk som har stort utvalg i Viking vintersko?

Snuppa får dress i arvegunstig farge, og bør få kul farge på skoene sine i hvert fall.

Det slår meg at jeg ofte rekogniserer litt før jeg tar med ungene uansett hva det er vi skal ha. Så slipper jeg å dra i butikker med dem på slep og det tar halve tiden, de blir jo bare sure og tverre av det.