Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-09, 00:41   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Forskjellen på menn og kvinner (spinoff av fritidsinteresser)

Det er en ting jeg lurer litt på. Er det slik at når menn skal ut av heimen så er det nesten alltid alkohol med i planen, kanskje med unntak av trening?

Altså, jeg hører at når menn møtes så er det til fotballkamp og øl, pubkveld, hyttetur med nogo attåt, jakt/fisketur med ei halv ei på lomma, stikke ut å ta en øl etter jobben osv. Jeg har inntrykk av det fra mange av mine venninners menn. Min egen vil helst bare være hjemme med meg såklart.

Min erfaring er at når damer møtes så kan det være til en kaffe på kafé, middag og kino, skravle i all evighet over en kopp te, spise is i parken, shoppe i timesvis eller bare gå en lang tur og prate om alt mellom himmel og jord.
Mulig min omgangskrets er et snevert utgangspunkt, så hvordan tenker dere om dette?
Hvordan er det i deres hjem og omgangskrets?
Hva gjør menn sammen med menn og kvinner sammen med kvinner?