Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-09, 12:08   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Ønsker tips til helgetur for småbarnsfamilie

Så har det utenkelige skjedd at jeg, den hjemmekjære og eventyrsky feigingen, vurderer å reise med fly medbragt barn på 1 og 3 år - helt frivillig. Blåmann har ørten tusen eurobonuspoeng som går ut på dato 30. september, og det er jo for galt å ikke bruke dem opp. Etter at jeg begynte å sove om nettene, har jeg kommet meg såpass ovenpå at jeg kunne tenke meg å fly på helgetur med hele familien.

Er det noen som har konkrete tips til oss? Helst vil jeg ikke ha mer enn 1, maks 2 timers flytur, og reisemålet bør være barnevennlig - at det er mulig å komme fram med vogn, at restaurantene har barnestoler etc. Finnes det hoteller som er innrettet som leiligheter/har separate soverom, slik at vi kan legge barna uten å sitte musestille i mørket resten av kvelden, eller er dette et Syden-fenomen? Kriteriene er ellers at SAS flyr til reisemålet. Forslag tas imot med takk!