Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-09, 14:44   #12
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Ja, da kommer en liten oppdatering! Drøye 5mnd senere har vi fortsatt ikke vann - men rørlegger kommer tirsdag! Det har vært en dryg prosess, siden vi har måttet tinglyse på naboers eiendom, ha en dialog med kommunen, få påvisninger - og det er ikke noe å gjøre i juli... Og så tok svineinfluensaen rørleggeren, og vips - litt mer utsettelse.
Jaja, snart er alt i orden.

Vi har igjen å male vinduer utvendig, samt å ordne tilbygget. Mannen har bestemt seg for å gjøre det selv, og da tar det litt lenger tid. Men, det er gravet ut, vi har fått gressplen og huske , og fra nå av tar jeg imot besøk!

Litt bilder (Jeg lenker fra Picasa, men bildene skal være offentlige, så alle skal kunne se...)

Soverommet vårt (med min deilig 4-åring i sengen sammen med Eee-en sin):

Garderoben - foran her kommer det panelgardiner, mangler bare en list å henge dem opp i:

Posørens rom: