Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-07, 19:39   #19
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Jeg synes ikke det er særlig lenge til påske og må innrømme at jeg synes det virker greiere med en lang påskeferie. Også særlig fordi det er få andre som har anledning til å ta fri i vinterferien; og at mange må være på sfo eller passes av andre (som chara legger jeg heller ikke noe dømmende i dette, jeg tenker bare at det er uheldig at det blir sånn).
At lærerne kan tenke seg å beholde ferien (avspaseringen) kan jeg forstå, men det er jo ingen andre jobber som kan velge seg et sånt pusterom selv om vi også kunne ønsket oss det (vi har jo også ofte avspasering å bruke, men det er ikke så ofte man har anledning til å bruke den avspaseringen midt i en travel februar), så jeg synes vel ikke det argumentet er så bra.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat