Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-07, 19:52   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg tviler på at så mange foreldre kan ta seg fri både de tre dagene i påskeuks som sfo har stengt pluss flere dager før eller etter påsken. Min mann hadde aldri hatt muligheten til det, men å ta fri 2-3 dager i feb/mars pluss de tre dagene i påsken pleier å gå fint.

Ja, jeg vet ikke, jeg vet bare at der jeg jobber ville det vært mye lettere å få forlenget påskeferien enn å ta vinterferie. Og så er jeg litt smålei av at vi som ikke har skolebarn jobber dobbelt hele vinterferien siden det tross alt er mange som tar seg ferie, samme hvor dårlig det egentlig passer....
Vel, men det viktigste er jo hva som er bra for barna. Det er vel ikke noe entydig svar på det dessverre.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat