Tråd: Nabobråk
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-09, 20:47   #3
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nabobråk

Ja du må da skjønne, han har bodd her i 3 år og aldri fått en klage(noe helt annet enn hva som er fakta etter hva alle naboene her sier til meg) å han jobber jo som dørvakt, så der var det ikke noe bråk nei

Ikke klarer de å knyte igjen søppelposene heller, vi har sånn sjakt å kaste posene inn i, de bor på en måte i kjelleren og må kaste i første etajse rett utenfor hos meg. Forrige mandag så lå det fult av glasskår og deet rant dritt nedover veggen fra luka samt at det var fult på gulvet. Fordi de ikke orker å pakke inn søpla si , trodde nesten at naboene overdrev litt når de fortalte meg om dem i begynnelsen men jaggu, de er verre

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat