Tråd: Nabobråk
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-09, 07:39   #10
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nabobråk

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Da skriver du en skriftelig klage til styret og får de andre naboene i oppgangen til å signere sammen med deg.
Hyggelig å treffe deg igjen i dag forresten. Likte S seg på trening?

Skal sette meg ned å skrive en klage i dag tenkte jeg, naboen over gangen er på ferie men de skriver under blankt når de kommer tilbake, de to øverste også og han ene i 3 men de andre kjenner jeg ikke noe til dessverre, å den ene under meg er tom der er det ingen som bor.

Obelix, koslig å treffe deg igjen også i dag Ja, Sebastian likte seg på trening å dette ville han fortsette med sa han så det var jo hyggelig. Godt å få de med på noe aktivt og sosialt Lykke til for din da som skal prøve seg på ny plass for første gang i dag

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat