Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-09, 18:33   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsklokke+ - Skvetten, anyone

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Men det vil jo kun gi et estimat uansett? Eller er jeg på bærtur her Missa? For det er jo andre fysiologiske faktorer som spiller inn på hvordan forbrenningen ser ut dag for dag.

Jepp, helt riktig, et var derfor jeg skrev gjennomsnitt (altså beregnede formler) og så prøvde jeg å presisere litt i siste setningen. Feks vil man en dag man svetter mye pga varme ha økt kaloriforbruk fordi det er en aktiv prosess å kvitte seg med vannet, likeledes om man drikker mye vann som skal ut. Dette er jo ting som ikke øker pulsen, og således ikke kommer med på pulsklokkens regnestykke.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat