Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-09, 19:11   #230
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg skal ikke mene noe om hva disse mennene gjorde i Kongo, ei heller si noe om intelligensnivået til hverken French eller Moland.

Jeg synes imidlertid at enkelte av karakteristikkene her inne i tråden har vært helt lavmål, basert ene og alene på fordommer. Dette er norske borgere som er blitt dømt til dødsstraff i en rettergang som etter mitt (og tydeligvis de flestes) syn er langt fra rettferdig. De har sittet i varetekt mye lenger enn Kongolesiske lov tillater, og de har blitt dømt i en rettssal _uten_ å forstå hva som er blitt sagt.

Man må gjerne mene hva man vil om SIG eller "den hvite mann i Afrika", men jeg hadde faktisk forventet noe mer enn "Pompel og Pilt" - betegnelser og drittslenging og triggerhappy yrkesmilitære med lav IQ.

Å spar meg. Disse kommentarene kom etter at den saklige debatten var tørket ut. Og å ta bilde mens man gliser og tørker blod og nekte å svare i rettsaken gjør at det antagelig er ganske riktig å anta at det ikke er mange kjøkkenskuffer disse to hadde vært skarpest i.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat