Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-09, 22:48   #252
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alliums fantastiske strikkekåpe

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da har jeg bestilt oppskrift, og det gjenstår å bestemme farge. Jeg antar at jeg går for fritidsgarn. Jeg tenkte at koksgrå kunne vært praktisk, men kanskje blått eller petroleum hadde vært litt kulere?

Absolutt.

Og hvis du likevel velger grå, velg en "ren" gråfarge, ikke noe melert. Jeg har sett bilder av et par gråmelerte, og det blir ikke så fint som i en klarere farge.

Bare to omganger igjen på hetten nå... frem og tilbake på hette med nesten en kilo kåpe hengende i den andre enden, det tar det tid å motivere seg for.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat