Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-07, 16:18   #4
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Italia med to små

Jeg vet ikke så mye om mistalen, men vi var jo i Frankrike fra mars til mai, og var nok egentlig maks uheldige med været. Det var jevnt over ganske kaldt i forhold til normalen, men allikevel helt greit altså.

September er jo en kjempefin måned der nede da, og som regel ganske så fint vær. Det er sikkert godt mulig å få en god pris på leie av hus i f.eks september og oktober. Jo lengre man blir, jo bedre pris får man. Vi endte opp med å betale det samme i månedsleie som de vanligvis leide ut i ukesleie.

Hvis jeg skulle gjort det igjen, og på høsten, så hadde jeg nok valgt vestkysten av Frankrike og fått med meg vinhøsten.

Å kombinere pappaperm og ferie er absolutt å anbefale. Det har vi gjort begge gangene.

Sist redigert av LaBanga : 09-01-07 kl 21:11.
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat