Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-09, 12:56   #15
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE C905 eller SE W995?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg har hatt min W995 i ca 2 uker, og er foreløpig veldig fornøyd. Bildekvaliteten har ikke akkurat imponert meg, men den er grei nok. Bakdelen er at blitsen enten er automatisk eller av. Den kan ikke tvangsstyres på. Litt merkelig det der, men sånn er det nå.

Som musikkspiller er den helt glimrende, og den er lett å navigere rundt i. Men det tar nok en stund til før jeg har funnet ut av alle mulighetene man faktisk har med denne tlf.

Men syns du at blitsen kommer på når man trenger det da? Det gjør den nemlig ikke på Nokiaen min. Der løser den seg forøvrig også ut etter at bildet er tatt.

Jeg har jo en iPod jeg bruker til musikk, men det kunne vært greit å ha musikk på telefonen når jeg skal ut å trene, så slipper jeg å dra på mer enn nødvendig. Mobilen har jeg jo alltid med liksom.

Kan man laste inn musikk fra iTunes på den tro?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat