Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 09:12   #10
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?

Jeg liker å lese Foreldre & Barn. Sitter og koser meg i sofaen 1-2 timer hvis jeg kan. Om det er temaer som har vært oppe for et år eller 3 siden, har jeg som regel glemt det, så jeg ante ikke at det kunne være et problem.
Mye nyttig info, gode artikler, temaer om utfordringer med barneoppdragelse/samliv/søvnvansker/tidsklemma etc, artikler om bæreutstyr, interiør, barnevennlige reisemål, økomat, sunne matpakker, oppskrifter og grei reklame. Liker anmeldelsene av CDer, bøker, lydbøker og DVDer. Jeg hopper vanligvis kjapt over motereportasjene, men går gjerne inn på anbefalte nettsider/nettshopper. Alt i alt syns jeg det er verdt å abonnere på F&B. Jeg liker også Mamma, og kjøper det rett som det er.

Nå er jeg av typen som syns det er gøy å fordype meg i alt som har med barn og famile å gjøre, fordi jeg har små barn og nyter at det er litt altoppslukende i denne perioden.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat