Tråd: Forumfjas
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 15:32   #23
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

JAAA! Jeg har bare tilgang til de åpne bloggene (kanskje fordi jeg leser mer enn jeg skriver :skjerpe seg og jeg synes det er kjempesynd at all moroa flytter inn i de lukkede bloggene. Det er noe med særpreget som har vært på FP.

Du har adgang til min. Men den er så åpen at den nesten ikke er for lukket å regne - jeg vil bare at den ikke skal være synlig for Google, og gleder meg til ny bloggfunksjonalitet (som forhåpentligvis gjør det mulig å gjøre bloggen tilgjengelig for alle registrerte FP-brukere i én operasjon).