Tråd: Forumfjas
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 16:17   #43
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Man må gjerne fjase, men ikke i mine tråder

Neida, jeg elsker både fjas og seriøse diskusjoner. Men jeg synes dessverre det har blitt mindre av begge deler.

Jeg kan forstå at bloggene har sin funksjon, og jeg forstår også at folk føler for å ha kontroll med hva de deler med hvem. Men det er ikke å se bort fra at det forriger resten av Fp.

Noen ganger får jeg følelsen av at jeg har forvilla meg inn på en venninnefest der alle kjenner hverandre, men der jeg kjenner ingen. Det ligger så mye underforstått informasjon og humor i innleggene at man like gjerne kan rusle ut igjen. Og det er trist. Jeg sier ikke at alle trådene er sånn, ikke at et flertall er det heller, men det er trist når det blir sånn. Og ofte er det fjasetrådene som ender opp sånn. Man blir ekskludert fra fjaset

I tillegg vil vel også bloggene føre til mindre aktivitet på FP? I alle fall er det sånn for min del at jeg (på tross av min tilværelse som Desperat Husmor med barn på skole og i barnehage) har begrenset med tid til å bruke på FP. Jeg har forsøkt å være en blogger, men innser at når jeg sliter med å finnet tid til å oppdatere bloggen jeg skriver for familie og venner i Norge, så er neppe en blogg på FP det jeg trenger . Ergo blir det heller ikke tid til å lese og kommentere i andres blogger. Jeg kunne jo ha prioritert det, men da hadde det blitt tilsvarende lite aktivitet på forumet. Og sånn er det kanskje for mange andre?

Jeg liker fjas, og jeg liker heftige diskusjoner. I det siste synes jeg at det har minket på begge deler her inne. Og det er synd, for jeg har enda ikke funnet et annet forum med så mye oppegående folk med sterke meninger om ting og tang som her inne.