Sv: Forumfjas
Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.
Jeg kan ikke gi eksempler, for flere av dem er fra M2, men flere ganger har det kommet halvkveda viser som svar på innlegg, som gjør at man egentlig ikke kan uttale seg til problemstillingen, da man forstår at det ligger mye mer under, som andre vet, men ikke du.
Joda, jeg har sett referanser til blogger noen ganger inne på M2, det stemmer. Det er en av grunnene til at jeg deltar mye sjeldnere på diskusjoner der "inne" enn her "ute." Det er tydelig at veldig mange kjenner hverandre godt, og da blir det litt rart om jeg skal komme med forlag til løsninger på et problem når de fleste andre er mye mer informerte om "ka det går i".
Jeg har likevel problemer med å se at "ting" kunne vært gjort på en annen måte. Man kan jo ikke forby deltakere på FP å treffe hverandre utenom forumet. Hver enkelt av oss har jo et valg om hvor mye vi vil involvere oss, og hvor personlige vi ønsker å være. Dess mindre man deler og dess mindre man inkluderer andre, dess mindre kan man vente å bli inkludert selv.
En løsning kan jo være, som noen her sa, å legge mer innunder M1. 
Ellers innser jeg at jeg må være usedvanlig sløv når det gjelder å legge merke til hvem som deltar her og der. Har aldri lagt merke til hvor mange som er aktive og passive når jeg er med på en diskusjon f.eks.
|