Tråd: Forumfjas
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 18:03   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Enig mad Padda. Jeg har vært her siden starten og kjenner derfor ganske mange, men noe "gode, gamle dager" kan jeg ikke huske noe til.
Det har vært sommerstille her ganske lenge, men nå når høsten og regnet tar oss, så livner nok forumet til igjen.
Jeg liker bloggene, men kjenner at jeg ikke har tid til å følge alle like godt som jeg kunne ønsket. Jeg liker å lese om andres liv og leven, selv om mitt eget A4-liv blir dørgende kjedelig til sammenligning. Og jeg liker fjas så lenge jeg skjønner hva og hvorfor det fjases.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat