Tråd: Forumfjas
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 18:43   #80
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg har feks fjaset meg både , rik og dum i en tråd nå, og sitter plutselig igjen med en aldri så liten følelse av at jeg var den eneste som fjaset. Hvor gøy er det?!

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Veldig gøy.

Nei, jeg tror egentlig ikke det, men jeg tror at du tror. Og det er egentlig ganske morsomt.

:fjaser:

Så du fjaser når du sier at du synes det er gøy at jeg fjaser når andre ikke gjør det? For jeg synes det er gøy, og det var nemlig det jeg mente at vi var enig i, ser du.

Rent bortsett fra det så har jeg jo forstått at du tror at jeg er både , dum og rik, men det gjør meg i grunnen ikke noe særlig. Jeg danner meg bilder av folk basert på det jeg leser her, jeg også, nemlig

:fjaser videre: