Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-09, 23:20   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Paris/Eurodisney - planlegge tur for meg? (Også kalt: Hjelp - vi reiser mandag)

Mandag som kommer nå, altså. Vi har ikke hotell første og siste natten, men skal overnatte i Eurodisney de tre nettene i midten. Jeg begynte bra med å printe ut billetter og reiseguide til Eurodisney, og jeg ser F&B har noe tynt av info om "Paris med barn". Jeg rekker bare ikke å sjekke ut ting. Det er kjempehektisk på jobb, med oppfølging av syk mor samt at jeg har latt meg distrahere litt her og der. ( )

Hva liker snart 5-åringer i EuroDisney? Er det noen "must" vi må ha med oss? Hvordan kommer man seg enklest der fra Paris? Hvor er det fint å bo i Paris med barn, for bare en natt?

Mer enn halve moroa ved å reise på tur er planlegging egentlig, men nå hadde jeg satt pris på litt hjelp?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat