Tråd: Forumfjas
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-09, 02:28   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumfjas

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

I disse tidene med fokus på miljøet må man tenke på minst mulig emablasje. Dropp kassen og flaskene du Men send rød og hvit i hver sin mail, jeg har fryktelig dårlig erfaring med hjemmemekka rosevin.

Og ja, hvem har hørt om vinvom, lissom?? Se på franskmenene, de er små og yndige og motbeviser effektivt hele teorien om at vin er fetende

Den er grei. Ja det er viktig å tenke på miljøet. Kanskje jeg skal ta med laptopen på polet, slik at de kan beholde emballasjen. Eventuelt oppsøke en vingård, slik at jeg slipper emballasje i det hele tatt. :løsningsorientert:

Vinvom var et fint ord. Jeg skal slenge det etter svigermor neste gang jeg ser henne.

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Ja, er det i det hele tatt vits i å bli gammel om man ikke får lov til å drikke vin?

Veeel.