Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-06, 14:25   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cabal, her.

Pelsdyr-oppdrett er en næring, på linje med andre næringer. Det er jo en del folk som har hele inntekstgrunnlaget sitt defra. Det er jo forskjell på mennesker og dyr. Dyrene er jo først og fremst til for at mennesker skal nyttegjøre seg dem. Pels er et varmt og godt plagg, mot kalde vintre. Mange lekre pelskåper. Selv har jeg en stil som gjør at jeg ikke passer med pels, men kunne tenkt meg å hatt en - om så ikke for annet enn å støtte næringen.

Dette ble jeg svært provosert (og overrasket) over å lese. Iallefall den uthevede setningen. Makan til egoisme. Jeg er helt sjokkert over at folk virkelig tenker slik.