Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-09, 11:38   #14
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Likte du å gå gravid?

Absolutt ikke. Jeg kunne ikke fordra det. Kroppslig sett at jeg ble tung og ikke kunne bevege meg raskere enn en KOLS-er, at søvnen ble dårlig, at gud og hvermann skulle diskutere graviditet og kropp og kommentere gjorde meg sur. Folk som klappet meg på magen. At personen forsvant bak "den gravide dama", at jobben ble svintung (på den tiden jobbet jeg mest med ryggoperasjoner som kunne pågå i 5-6 timer) etc etc. Jeg likte faktisk ingen aspekter av å være gravid, bortsett fra at det er den måten man får baby på.

Jeg drømmer om et samfunn med tilbud om kunstige livmorer sånn at kvinner kan springe rundt mens barnet klekkes.