Tråd: Er jeg sær?
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-09, 21:16   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er jeg sær?

Skulle ut å handle konfirmasjonsgave til en i familien i dag. Jeg hadde allerede sett meg ut øredobbene (noen veldig fine, type lange), og jeg sa til ekspeditrisen at jeg skulle ha de øredobbene, og at det var en gave. Bad pent om hun kunne bytte ut platen de hang på med en som var ny og ren, for den var flekkete og gulnet. Hun fant fram en eske og sa de var tomme for sånne plater i riktig størrelse, og lurte på om det gjorde noe. Jeg spurte om hun mente de skulle ligge og slenge i boksen da, noe hun ikke svarte på. Hun fant da heller en boks som tydelig var brukt og møkkete, noe jeg påpekte enda en gang, at ikke så spesielt bra ut når det var en gave til en konfirmant. Henne kommentar da var at dette var det de hadde til sølv, og de hadde ingen annen embalasje å tilby enn denne esken med null innmat, eller den brukte møkkete boksen. Dette var øredobber til 600 kr, så jeg sa da at jeg ikke gadd kjøpe de, for jeg ville de skulle se litt ok ut for mottageren. Ekspeditrisen virket litt sjokkert over at jeg trakk meg og gikk.

Sær?

Hører også med at det også var laaaang kø og at vi ventet lenge iom at det var bare en på jobb..... jeg var en smule lei.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat