Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-09, 07:34   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Hattifnatten er mann

Er liten men ekstremt muskuløs. Har halvlangt, blondt og krøllete hår. Favorittantrekket er tanktops og stramme jeans. Digger Metallica, og var så heldig å få stå på scenen å synge sammen med James Hetfield på siste konsert. alfaCharlie ble så dødsmisunnelig at hun satte stakkars, lykkelige Hattifnatten på ingnoeringslista.

Som noen andre drømte jeg dette og postet et innlegg på FP. Men glemte å skrive at det var en drøm. Da ble det ramaskrik, tyttebærene haglet og torsken slettet meg som bruker fordi alle trodde jeg outet Hattifnatten.

Drømte jeg i natt. Og erklærer meg selv som "medlem-som-er-så-for-mye-på-FP-at-en-begynner-å-drømme-om-det.

Sist redigert av Strutsen : 04-09-09 kl 09:57. Årsak: skriveleif
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat