Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-09, 08:17   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Problemer med kjøper av bolig ...

Nei, det er jo ingen krise og jeg er slett ikke urolig som sådan - jeg synes bare det er utrolig hva folk får seg til å lage problemer over, og jeg kan heller ikke forstå at mange tilsynelatende synes å bevisst lete etter problemer. En skulle jo tro man bare var glad til, om man slapp mer problemer enn livet gjerne i seg selv byr på!

Megler har sagt h*n ikke vil ta stilling til dette, ettersom alt kjøper kommer med går på muntlige lovord, og megler dermed mener at h*n ikke har noe h*n skulle ha sagt i form av at "jeg vet jo ikke hva dere har avtalt muntlig dere imellom og ikke" - så megler blir jo stående som en nøytral part her. Jeje, jeg tar det rolig jeg enn så lenge, så får kjøper bare sulle i vei med sitt - jeg kan ikke skjønne at han skal kunne finne noe som virkelig skulle være bekymringsfullt.