Tråd: Forumfjas
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-09, 15:39   #207
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Hvorfor tror du bloggene er lukket, Milfrid?

Spøk til side:
Jeg har en personlig blogg. Der deler jeg veldig mye privat og personlige greier, som jeg ikke er interessert i at hvem som helst vet. Derfor består tilgangslisten stort sett av folk jeg har møtt IRL eller kjent på nett i årevis. Listen er høyst dynamisk og endres gjerne etter dagsformen, det er MIN blogg, om MITT liv, MIN jobb, MIN familie og MITT barn, og jeg forbeholder meg en hver rett til å kaste ut folk om de bare leser i bakgrunnen. Og har full forståelse for at folk gjør det samme med meg.
Jeg krever ikke at alle skal kommenter enhvert innlegg, men en gang i blant er det greit med et par ord.