Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-09, 07:18   #138
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP-valget 2009

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Jeg kunne ikke blitt mer forvirra jeg nå, så nå må noen hjelpe meg. I følge NRKs valgtest så skal jeg stemme KRF. I følge Aftenposten Sp og i følge VG Venstre. Selv trodde jeg kanskje at jeg skulle stemme Ap, muligens Sp. Frp, KRF og H er helt utelukka å stemme på uansett. Jeg er opptatt av miljøpolitikk, forebygging, både innen "privathelse" og arbeidsrelatert helse, skole/barnehager (men vet ikke om jeg er for eller imot full skoledag, den må jeg lese litt mer om), distriktspolitikk, likestilling (særlig i forhold til ekteskapsloven og homofiles rett til å få barn/adoptere) m.m. Jeg er opptatt av humanitær bistand og at vi skal ha et felleskap der man ikke faller utenom fordi man er mindre resurssterk, enten det er på den ene eller andre måten.

Så hva stemmer jeg?

Ap.

Anbefaler å gå inn på hjemmesidene til feks Ap og Sv, så ser du hvem som tiltaler deg mest. Sv er vel noe tydeligere på miljø enn Ap.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat