Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-07, 15:13   #40
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Hvis hun får i seg nok å drikke ville ikke jeg gitt nå.
Hadde det derimot vært kveld ville jeg nok ha gitt Paracet, og også hvis hun er i så dårlig form at hun ikke vil drikke.

God bedring!

Her er jeg enig. Barn som er i god form til å være syk, dvs slapp, men ellers med trenger ikke nødvendigvis febernedsettende selv om tempen nærmer seg 40, om formiddagen. Jeg velger ofte å la kroppen jobbe en stund da. Om kvelden gir jeg febernedsettende om den er over 39 og gjerne under også, slik at de skal få sove godt noen timer.