Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-07, 15:41   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Jeg har gitt mine 250 mg selv om de "bare" har vært 11 kg og noe, hvis feberen har vært høy. Grensevekt.

Det tar nokså lang tid før Paracet stikkpille virker, 15 min senere er det ofte ikke noen effekt i det hele tatt. Det kan godt bare ha vært avkledningen som senket temperturen så pass fort. Gjør en ny måling 1 time etterpå, og da skal tempen helst ha gått ned en hel grad eller mer. Dvs. ligge på rett over 39 - eller mindre.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat