Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-09, 11:52   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Overvåkning"

Opprinnelig lagt inn av IdaM, her.

Jeg har virkelig ikke greie på dette, men jeg vet at det lar seg gjøre å sjekke mail. For en tid tilbake mottok jeg og mannen trakasserende mail fra en vi ikke visste hvem var. Mannen har en kontakt via jobb som fikk denne mailadressen og ut i fra dette kunne han finne ut hvem vedkommende var, hvor h*n hadde vært når h*n skrev mail og hva som sto i mailen. Alt ut i fra kun en gmail adr. Det skal sies at denne kontakten har jobbet med etterretning på høyt plan innen ettellerannet, men at de kan se alt du gjør om de vil... Jo det kan de!

Jeg kan ikke annet enn å si at du høres en smule paranoid ut, men det er mulig du har dine grunner altså.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ah. NRK.