Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-07, 17:48   #53
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gi febernedsettende bare for feberen?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det jeg har hørt er at det skal ikke mye overdosering til for å skade leveren. Det var overhode ikke nødvendig i å ta en kraftig overdose. Men som sagt så vet jeg ikke om det er riktig, jeg husker rett og slett ikke hvor jeg hørte det.

Det har jeg også hørt. Og det står tydelig i pakningsvedlegget at overdosering eller langvarig bruk kan føre til leverskader. Men jeg tror at anbefalt dose er godt under risikoen for overdosering.