Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-06, 15:13   #31
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ja. Og det skal jo ikke forekomme i arbeidstiden. Så da mener jeg at ved mistanke om misbruk er det helt ok med innsyn.

Hvorfor skal ikke det forekomme i arbeidstiden?
Om jeg tar meg en røykepause, eller en pause til å sende en mail, så er vel det likegyldig?
Jeg er avhengig av å ta meg pauser i det jeg holder på med for å kunne fungere optimalt med tanke på konsentrasjon og prestasjoner. Om jeg går på do, går å røyker, går å drikker litt kaffe, eller sender en mail, så er vel det revnende likegyldig for arbeidsgiver, så lenge jeg gjør jobben min tilfredsstillende.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat