Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-09, 15:45   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mer om slanking og barne-tv

I lys av en annen tråd om Pulverheksa og Drømmeprinsen som ville slanke seg, var det langt mer uskyldig enn det jeg dessverre nettopp så på tv-kanalen Boomerang (nyoperert gutt har funnet frem fjernkontrollen):

"Pororo" som jeg før har jeg sett på som en uskyldig tegnefilmfigur, kanskje også for de aller minste?
Men idag var lille søte Pororo lei seg, hun så seg i speilet og syns hun var tykk. "Jeg er tykk! Jeg må slanke meg, jeg vil være tynn, sa hun med trist stemme. Jeg vil være like tynn som henne (pekte).
Vennene hennes reagerte og sa: "Jamen Pororo, du er da ikke tykk. Du er da mye penere enn henne! I steden for å slanke deg kan du trene!" Så endte det med at hun begynte med dansing, for det var en fin form for trening... Happy ending, lizzm.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat