Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-09, 19:33   #13
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ta livet av en karbonademiddag

Han kjenner ikke sin egen begrensning... Jeg spiste to karbonader og kastet grønnsakene. Skjønner ikke hvordande to orket å spise den blandingen der - det smakte pfy!

Det er dessverr ikke første gang han tar slike stunts. Og jeg sa sist det ble ille at det er ikke nødvendig å bruke så mange forskjellige ting! Det gikk tydeligvis ikke inn - og jeg blir en smule grinete for... det er da ikke nødvendig at jeg skal måtte lage middag hver dag vel?
Peppes hadde vært greit - bortsett fra at det er to mil hver vei. Jeg får heller steke meg et egg eller no' til kveldsmat.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat