Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-09, 16:56   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen et godt tips for høstferie?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Paris, med et par dager i Eorudisney med poden.

Eurodisney? Vi hadde en tur til Disneyworld i Florida i sommer, og likte det IKKE. Jeg trenger nok 10-20 års pause fra årets opplevelse til jeg orker det igjen.

Island: Dit skal jeg i mars neste år, så den drøyer jeg.

Roma: Jo ... Vi var der for et par år siden, og da var det stor stas for guttungen. Men en hel uke er for lenge synes jeg. Jeg tror ren storbyferie blir feil akkurat nå. I hvert fall en såpass liten storby.

Vi snakket såvidt om New England i går, at det hadde vært moro å se høsten der. Er det fortsatt høst i november? Eller blir det vinter da? Jeg gidder nemlig ikke dra et sted for å titte på vinteren altså.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat