Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-09, 04:44   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %

Heia Høyre, som tross alt gjorde et brakvalg

Jeg tror Venstre tapte på å si at de ikke ville samarbeide med FrP om det smalt, for da ble de plutselig uaktuelle for alle dem som ønsket regjeringsskifte. Jeg ser at de selv hadde en annen forklaring, og at deres stemmer gikk til Ap. Men regnestykket går jo ikke opp, all den tid AP ikke økte så drastisk og SV også gikk ned. Så jeg tror de mistet stemmer både til høyre og til venstre. Dessverre. Jeg skulle gjerne hatt et større Venstre

FrP tror jeg tapte på at de gikk ut og sa at om det ble regjeringsskifte uten at de fikk være med, ja da var de plutselig mot alt de egentlig var for, for de skulle ikke hjelpe en regjering de ikke var med i. Barnslig!

Og når det først ikke ble regjeringsskifte, så er jeg glad for at SV ble mindre